Genelikle cok gitmek istedigim bir film Cinemaximum'da yoksa Ozdilek'teki Cinetime sinemasini giderim. Buranin en iyi yonu, biletlerin asiri ucuz olmasi. 10 lira falan yani. Koltuklar fena degil, salon biraz kucuk ama ses gayet iyi. Popcorn'lari felaket ama, tavsiye etmem.
We use cookies on to provide you with better service. By continuing to use our website you are allowing our cookie policy. Click here for more information