Bu şahısın 12 bin lira karşılığında tamir ettiği aracım daha sanayiden çıktıktan 10 km sonra hararet yapmış ve motor su kaynatmıştır . Durumu söylediiğimde kendini ilgilendirmediğini söylemiştir . Şu anda ben mağdur durumdayım . Aracımda 5 bin liraya yakın masraf var . Tamer SEBER isimli bu kişi beni aldatmış ve dolandırmıştır
We use cookies on to provide you with better service. By continuing to use our website you are allowing our cookie policy. Click here for more information