Hurriyet Caddesi'ndeki Arcelik'ten yeni bir buzdolabi aildim. Suana kadar gayet memnunum. Iyi bir fiyatta aldim ve buzdolabinin isleyisini seviyorum. Buradaki subede bana cok yardimci oldular...
We use cookies on to provide you with better service. By continuing to use our website you are allowing our cookie policy. Click here for more information